ביידן משפיל את נתניהו? כך השיב ח"כ דנון

מהדורת הבוקר No Comments on ביידן משפיל את נתניהו? כך השיב ח"כ דנון

ח"כ והשגריר לשעבר באו"ם התייחס לפגישת נתניהו-ביידן בשולי עצרת האו"ם: "זה בפירוש לא השפלה. זו פגישה שנקבעת מראש, ומתקיימת במקום ייעודי לכך ולא במעלית בניין האו"ם כמו שזה נשמע"

דני דנון צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ דני דנון (הליכוד), לשעבר שגריר ישראל באו"ם, סבור כי אין משמעות כך שהפגישה בין הנשיא האמריקאי לראש הממשלה נתניהו מתקיימת בשולי עצרת האו"ם ולא בבית הלבן.

בפתח השיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) הוא התייחס למתקפה של ראש הממשלה על מפגיני השמאל: "יש פה חציית קווים. התארגנות להוציא את דיבת ישראל בעולם. להפריע לנאום של ראש הממשלה באו"ם. זו טעות של מארגני המחאה שהולכים למקום של השמאל הקיצוני של החרמת ישראל. איפה הגבול עובר? בגבולות הארץ. בגין אמר פעם – כשאני עוזב את הארץ אין אופוזיציה וקואליציה. נתניהו בחר במילים קשות, אבל צודק במהות הביקורת שלו".

דנון הוסיף: "נתניהו יוצא לשם כדי לייצג אותנו במאבק באיראן, לא כדי לשווק את הרפורמה המשפטית ולכן המפגינים האלה טועים".

על התגובה של גנץ: "האמירה של גנץ חשובה. הוא מבדל את עצמו מלפיד שהולך למקום של החרמות והעימותים. אני מקווה שזה לא משחק".

על הפגישה עם ביידן בשולי העצרת: "זה בפירוש לא השפלה. זו פגישה שנקבעת מראש, ומתקיימת במקום ייעודי לכך ולא באקראי במעלית בניין האו"ם כמו שזה נשמע. אין הבדל איפה היא מתקיימת".

מנגד, שגריר ישראל לשעבר בארה"ב דני איילון שהתראיין במהדורת הבוקר, טען בתוקף כי מדובר בהשפלה של ממש. לדבריו: "מעולם לא פגש נשיא ארה"ב מדינות חשובות בשולי עצרת האו"ם. זה כמו להיפגש בתור לרופא שיניים. זה לא טוב. בפרט שלמחרת ביידן נפגש עם זלנסקי בבית הלבן. זו פגיעה במעמדה של ישראל".



0 תגובות